Klachtenregeleing

Wij zijn continu aan het kijken of we de zorg kunnen verbeteren/moeten aanpassen. Als u tips of suggesties heeft horen we dit graag, u kunt dan mailen naar info@logeerhuisdevilla.nl

 

 

Bent u niet te vreden?

Logeerhuis de Villa en haar medewerkers willen de zorg bieden waarbij u zicht prettig voelt, tenslotte is het ook onze doelstelling om u een weekendje rust te geven. Het kan voorkomen dat u het ergens niet mee eens bent of misschien wel een klacht heeft. U kunt ten alle tijden één van onze medewerkers aanspreken en uw klacht bij hem/haar neerleggen. Deelt u liever uw klacht online, dan kunt u die mailen naar info@logeerhuisdevilla.nl Wij nemen dan z.s.m. contact met u op, om uw mail te bevestigen en dat we er mee aan de slag gaan. U mag van ons uiterlijk 6 weken na indienen klacht een reactie verwachten in het oplossen van de klacht.

Mocht u na het nemen van deze stappen toch niet eens zijn of er niet uitkomen, dan kunt u uw klacht neerleggen bij Klachtenportaal Zorg